Wirtualny spacer

Opis


    Wirtualny spacer – to najnowsza forma prezentacji obiektów noclegowych, gastronomicznych w internecie. Jest to technologia, która pozwala prezentować pomieszczenie w trójwymiarze w odwzorowaniu 1:1. To tak, jakby ktoś wszedł w dane pomieszczenie i obrócił się w nim w około własnej osi oraz popatrzył w górę i pod własne nogi. Aktualnie filmy wideo, zdjęcia to ograniczone i przestażałe formy prezentacji, które uwzględniają punkt widzenia twórcy. Wirtualny spacer ma swoją przewagę w tym, że to osoba zainteresowana, przeglądająca wybiera miejsca, które chce zobaczyć, przybliżyć, popatrzeć w dół, górę, w około siebie itd. Przykładem takiego obrotu(sceny), prezentacji jest np: Pokój numer 6 w Pensjonacie Bałabanówka – jest to idealne wykorzystanie Wirtualnego Spaceru do prezentacji konkretnego pokoju (nr 6 w tym przypadku) wraz z łazienką (łącznie 2 sceny).

Wirtualny spacer pozwala na nawiązanie korzystnej więzi z klientem, gdyż: Wzbudza ZAUFANIE u klienta, które zwiększa szanse podejmowania DECYZJI. To DECYZJA jest bezpośrednim Państwa ZYSKIEM

    1. ZAUFANIE – gro klientów telefonuje bez zaufania i zadaje setki nużących pytań: czy w pokoju jest takie a nie inne zaopatrzenie, jaki jest kolor ścian, jak rozmieszczone są łóżka, czy łóżko jest duże, czy jest szafka nocna, lampka, lustro, łazienka itd. Wynikają te pytania ze złej prezentacji oferty, a ta przedkłada się na wzrost nieufności klienta w ofertę. Klient nie widzi wszystkiego, często uważa zdjęcia ofert czy wideo za zbyt koloryzowane a nawet fotomontarz. Wychodząc na przeciw temu, klient powinien otrzymać przysłowiową "kawę na ławę" tj. Przedstawić mu ofertę tak, by nie miał wątpliwości, że a) taka oferta istnieje, b) jak oferta wygląda ogólnie i w każdym detalu, c) że nie ma wątpliwości odnośnie tego – co otrzyma i w jakiej postaci d) gdzie ta oferta się znajduje – bo automatycznie lokujemy ofertę(w formie zdjęć i wirtualnego spaceru) na Mapach Google – jako jedyni w Bieszczadach (przykład: Oberża Zakapior lub Smażalnia Regionalny Przysmak Polańczyku ) . Automatycznie prowadzi to do zmniejszenia liczby telefonów, ale zwiększenia liczby telefonów "konkretnych" tj. Takich, które są autentyczne, są DECYZJĄ a nie kolejnym PYTANIEM..

    2. DECYZJA – zdobywając zaufanie klienta poprzez odpowiednią prezentację oferty, klient telefonujący jest rzeczywistym klientem – a nie kolejnym pytającym. Osoba dzwoniąca podejmuje DECYZJĘ o skorzystaniu z oferty. Już nie ma głuchych telefonów "to się jeszcze zastanowimy" czy tym bardziej irytujących "jaki kolor ma ściana", "czy jest w pokoju prysznic, łazienka, lustro", "gdzie są drzwi wyjściowe, gdzie szafka". Telefon od klienta to DECYZJA – proszę o pokój np. nr. 2. i klient dokładnie wie, co przedstawia pokój 2, jak wygląda łazienka, jakie jest w rzeczywistości 1:1.

    3. ZYSK – wynika z podejmowanych DECYZJI klientów. Im większe ZAUFANIE zostanie zdobyte tzn. Im bardziej oferta będzie przekonywująca, a to wynika z dokładniejszej, i czytelniejszej prezentacji oferty tym częściej klienci podejmują DECYZJE korzystne. Jest mniej zawachań, pytań, tracenia cennego czasu klientów i Państwa, a więcej dobrych DECYZJI. Te dobre DECYZJE to właśnie Państwa ZYSK. Po co tracić czas na rozmowy telefoniczne z niezdecydowanymi klientami, którzy de facto i tak nie skorzystają z oferty – bo nie ufają, nie widzą co otrzymają. Dzisiaj na "słowo" nikt nie podejmuje decyzji – musi zobaczyć na własne oczy. Czas jest cenny – a im szybciej i więcej podejmie się właściwych DECYZJI tym ZYSK jest większy

    W celu zwiększenia Państwa ZYSKU poprzez przekonanie, zdobycie zaufanie lepszą, dokładniejszą prezentacją Państwa oferty proponujemy wykonanie Wirtualnego Spaceru. 

Ceny

Już od 100 zł - scena/punkt/panorama sferyczna tj. obrót 360 stopni w około własnej osi. Cena uzależniona jest od ilości, czasu, metody i innych zmiennych wykonywania panoram sferycznych.

Przykładowe realizacje

 

Szukaj w serwisie